Visuele social media, je kent ze vast wel. TikTok, You-Tuben, Instagram Reels… snelle, vaak actuele filmpjes. Ze zijn duidelijk populair. Als je er eenmaal aan begonnen bent kun je je er zomaar in verliezen. Gaat deze trend zich voortzetten in 2022?
Frankwatching, een toonaangevend bedrijf dat zich bezighoudt met marketing, communicatie, social media en tech, publiceerde er een artikel over: 5 opvallende visuele trends voor social media in 2022. Pinterest en Instagram blijken op dit moment redelijk stabiel, You-Tube verliest aandacht. Maar hoe is de verwachting voor 2022?
TikTok (en Snapchat) blijven belangrijke media om een merk te promoten of kennis te delen. De video’s worden ‘retro’, we gaan steeds meer ‘screencaps’ voorbij zien komen en de ‘augmented reality’ op de socials worden steeds geavanceerder. En livestreamen (denk aan Zoom en Teams) heeft inmiddels een vaste plaats ingenomen in ons leven.
Het hele artikel en meer interessante items over dit onderwerp vind je op www.frankwatching.com
🍇🍷🍴Geen enkel culinair nieuwtje missen? Schrijf je dan hier in ✏️ voor onze wekelijkse nieuwsbrief.
Geef een reactie